Geoblog.pl    gucio    Podróże    Ukraina - Kijów    Kijów - na spokojnie.
2017

Kijów - na spokojnie.

Ukraina
Ukraina, Kiev

Dziś ostatni dzień zwiedzania. Po śniadaniu idziemy do metra i jedziemy w kierunku Parku Maryjskiego. Dużo tu zieleni, ławeczek, dwa pomniki i pałac Maryjski.Jest wczesnie więc zamknięty. Idąc dalej przechodzimy obok stadionu Dynamo. Idąc dalej wśród zieleni dochodzimy do kładki zwanej mostkiem pocałunków. Wychodzimy na ulicę i na chwilę zatrzymujemy się na uliczną kawę /smaczna/. Pokrzepieni kawą dotarliśmy do pomnika przyjaźni narodów Ukrainy i Rosji, z racji łukowatej formy przez dowcipnych kijowian nazywany jarzmem. Podziwiamy stąd piękną panoramę Kijowa. Jeszcze raz idziemy na Majdan ale tym razem pokłonic się tym którzy tam zgineli walcząc w 2006r. Widać że mieszkańcy o nich pamiętają. Chowam plan miasta i tak na intuicję kierujemy się w stronę hotelu. Po drodze mijamy piekne, odnowione budynki które zachwycają.
To ostatni dzień w Kijowie. Szkoda. Piękne miasto i mili ludzie.